Startat om min Instagram



FÖLJ MIN RENOVERADE INSTAGRAM HÄR!


Valde under helgen att radera alla mina bilder på Instagram. Jag var inte nöjd med det, det såg så taffligt ut om jag ska vara ärlig. Jag ville ha en helhet istället så att jag känner mig nöjd och glad när jag laddar upp dem. Jag är lite utav en perfektionist ibland, och jag ser alla dessa underbara konton med inspiration också kom mitt konto med print screens på Aftonbladet, Phineas & Ferb på datorn och kanske någon bild från en utekväll... Färgerna hör inte ihop och det blev mörkt och trist. Nu har jag istället en ljus instagram med fina bilder! I och för sig har jag bara postat ett par stycken hittills, men nu har jag i alla fall en bild av hur jag vill att mina bilder ska se ut. Jag älskar att sträva efter saker, och därför är detta bara roligt, tycker jag.

Följ mig på instagram genom att klicka här!

Kommentarer
Postat av: Charlotte Andersson

Såg att du hade skrivit något om detta på din instagram också, det är riktigt fina bilder du lägger upp! Ska jag vara ärlig så började jag på samma projekt för ett tag sedan men orkade inte radera så många, men jag håller med. Jag gillar också enhetliga bilder där det ligger lite eftertanke bakom :D

Svar: Ja, det tog mig ett tag att ta bort allt, men är nöjd! Hade närmare 600 bilder på mitt konto, och kunde bara ta bort 20 i taget... Men men, som sagt är jag nöjd nu, hehe ;D
sannas rum

2013-09-23 @ 18:26:02
URL: http://lottebloggar.blogg.se/
Postat av: tinabanck.blogg.se

I like! ^^

2013-09-23 @ 19:08:09
URL: http://tinabanck.blogg.se/
Postat av: Victoria Johnsson

Åhhh så skönt att höra att någon med tänker sig sin instagram som en helhet. Tömde min också i somras, så nu är jag lika nöjd och glad varje gång jag ser min instagram :D det följer samma stuk liksom

Svar: Hihi, ja men samma här, jag försöker göra ljusa, matta bilder :) Hoppas att det ska uppskattas. Fått så mycket inspiration nu sedan jag började jobba som SEO-strateg också - ser potential i att använda alla sociala medier för att öka trafiken hit också, hehe ;D
sannas rum

2013-09-23 @ 19:58:27
URL: http://vicjohnsson.blogg.se
Postat av: Maja

Din instagram har blivit jättesnygg ^^ jag försökte mig på samma sak för att tag sedan och laddade bara upp bilder som gick i samma stil — men jag kan inte hålla sådant i längden och gav upp ganska snabbt :Pmen jag har en känsla av att det kommer gå bättre för dig ;)

Svar: Tack så hemskt mycket, vad snäll du är :) Ja, jag vet inte hur länge detta kommer hålla, men jag tror att det kommer bli ett bra tag i alla fall :D Jag hoppas det :)
sannas rum

2013-09-24 @ 13:05:53
URL: http://instagram.com/_jupiter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0