Höstsnygg



Åh, dessa tre plagg ovan hade jag absolut inte tackat nej till. Först ser ni en blus från Ahlvar, därefter en klänning från Diana Orving och sedan en kappa från Mixed from Italy - såå snygga alla tre och går att köpa från Bubbleroom! Jag klär mig jättegärna i svart under hösten i och med att det är en lite mörkare årstid. Andra färger så som grått och brunt känns inte alls jag, däremot kan jag tänka mig marinblått. Klänningen finns faktiskt i en marinblå färg också, så om jag skulle klicka hem en sådan så skulle det kanske bli den marinblå i och med att jag redan har en del svarta klänningar (läs; bara svarta höst- och vinterklänningar). Om vi går vidare till kappan så gillar jag hur det är lite läder(-imitationer?) här och var, det ger kappan en mer MC-aktig look. Jag gillar söta saker, men kan lätt känna mig för sockersöt när allt är väldigt volangigt och sådär. Bryter gärna av med en lite tuffare eller mindre feminin jacka då till exempel. Eller kängor. Ni förstår säkert hur jag menar.

Vad tycker ni om plaggen ovan?


Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Ditte

Snyggt alltihop! Men för min del ( du vet ju att jag är "tant" (nåja till åldern då) så skulle jag gärna äga den lite längre jackan till höger. Skulle absolut passa mig.
Kram!

2013-09-27 @ 13:36:05
URL: http://akker.blogg.se
Postat av: elin wahlberg

riktigt fina alla tre!

2013-09-27 @ 14:46:01
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0