En episk höst

Har precis kollat igenom mina svenska favoritartisters albumreleaser under hösten och kan bara säga en sak; episkt. Det kommer bli en fantastisk höst. Lars Winnerbäck släppte Hosianna igår (18 september) och det var underbar lycka. Nu har jag märkt min kalender med ytterligare tre stycken albumsläpp. Tänkte att jag kan dela med mig av detta till er, så kan ni antingen skriva lappar att ha på kylen, i er almanacka eller i mobilen, för detta får man ju absolut inte missa!



Melissa Horn släpper sitt nya album "Om du vill vara med mig" den 2:a oktober




Veronica Maggios efterlängtade album "Handen i fickan" släpps fjärde oktober




Någon gång i mitten av oktober släpper Laleh sitt nya album som ännu inte fått ett officiellt namn




Den sjätte november kommer Daniel Adams-Rays nya album, som ännu inte har en titel, det heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0