Vitamin B5 med rabattkod



Då ni var väldigt intresserade av inlägget jag skrev om mitt nya kosttillskott Vitamin B5 för finare hy, så kontaktade jag Hud & Hälsa som delar ut en rabattkod till alla mina läsare. Ni får 1O% rabatt på ert köp, vilket gör att ni får en hel burk för endast 180 kronor, vilket är ett bra pris!

Man doserar 1 tesked två gånger om dagen (förslagsvis morgon och kväll) och sedan är det bara att ha tålamod och vara noga med att faktiskt ta det. Jag tror verkligen på denna produkt, så länge man använder den på rätt sätt och som sagt - har tålamod. Oavsett så är det inte på något sätt ohälsosamt att äta den, men mer finns att läsa på hudochhalsa.se.

Det är värt ett försök, jag använder detta!
Ange sanna10 i kassan på hudochhalsa.se så får du 1O% rabatt på produkten!

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Oj, det var en specifik vitamin... har du brist på den?? Annars kan tillförandet inte göra nåt bättre;)

Svar: Jag har brist på det mesta :)
sannas rum

2013-10-31 @ 21:09:16
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur länge räcker en burk?

Svar: En burk innehåller 200 gram och man tar ca 20 gram om dagen, så den räcker i 10 dagar egentligen, fast jag tror den räcker längre, då jag har använt den i tre dagar och det är inte märktbart mindre i den nu :)
sannas rum

2013-11-01 @ 09:53:19
Postat av: Jessica Högberg

Ha ha, (förlåt) det låter inte bra!

Svar: Haha nej! Sen testar jag gärna detta så rosacea går i vår familj.
sannas rum

2013-11-01 @ 14:29:48
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0