Mangolove

Jag var inne och kollade lite på Mango häromdagen och hittade så mycket fint. Blev lite besviken att jag inte besökte deras butik i London faktiskt, då kanske lite utav min shoppingbudget hade kunnat gå dit också. Men icke sa nicke, så långt tänkte jag inte och i ärlighetens namn fanns det inte tid för en enda affär till utöver de jag besökte på Oxford Street med tvärgator. Hur som haver så tycker jag att Mango har väldigt mycket snygga grejer. Jag har ju bojkottat Zara sedan en tid tillbaka på grund av att jag tycker att man betalar för mycket i jämförelse med vad man får rent kvalitetsmässigt. Mycket av det jag köpt i den butiken har gått sönder efter ungefär en tvätt och två användningar - så tråkigt! Nu har jag istället vänt mig mot Mango och ersatt de blusar jag brukar kolla efter på Zara med att leta på Mango istället. Nedan ser ni tre sådana men också några vackra klänningar som jag gärna skulle ha på mig i höst. Paisley och "scarf-inspirerat" mönster är ju verkligen snyggt om ni frågar mig!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Älskar också Paisley-mönster (: Så snyggt!

2013-10-06 @ 00:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0