Låtsas som att det regnar



Bild från VM's Facebooksida


Nu har Veronica Maggio släppt en liten förkik på sitt album på Spotify. Vi hittar fyra låtar - Hädanefter, Va Kvar, Jag Lovar & Låtsas Som Det Regnar. Man kan säga såhär; jag älskar dem alla fyra. De är helt fantastiska, även om Låtsas Som Det Regnar sticker ut lite grann, det är så underbar text och så sorgset höstig så att jag bara satt den på repeat här hemma. Eller egentligen går alla fyra på repeat. Fantastisk bra till allt har jag märkt; städ, plugg, bloggdesigner, göra sig i ordning, vika kläder, gå till skolan, blogga.. De funkar till allt, och jag är som sagt euforisk över att hon släpper sitt album nu på fredag. Då vet jag att det kommer bli en så himla bra höst, för det har ju världens bästa soundtrack till livet.

Edit: Hon släppte även Mörkt under dagen!
In och lyssna och säg vad ni tycker, vettja!

Kommentarer
Postat av: MY VESTLUND '

Åh måste lyssna!!

SV: Följer dig också snygging!

Svar: Verkligen, hittills är det grymt bra, tycker jag!
sannas rum

2013-10-02 @ 14:35:42
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0