Herre min Gud...

Som jag har jobbat idag, det är heelt galet! Jag har lyckats designa klart en blogg + installera den, är i slutfasen av två andra, och gick från noll till färdiga (och superduperbra, om jag får säga det själv) utkast på två utav beställningarna på cirka 3 timmar. Är otroligt nöjd med mig själv faktiskt. Jag visar här några små glimpsar på de jag håller på med, de kanske inte kommer se ut så senare, men ja, det är såhär långt vi har kommit just nu, vilket är roligt.

Nu ska jag laga lite mat till oss, och lite senare är det Champions Leauge.
Så det blir att heja fram Real mot Juventus för min del under resterande delen av kvällen.



Såhär ser designerna ut just nu ↑
Sannas, Emmas, Andreas & Adinas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad fina!

2013-11-06 @ 16:25:10
Postat av: ANNA-SARA

Åh älskar den nere till vänster!!

2013-11-06 @ 18:55:35
URL: http://annasaraisakson.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Oj vad du är effektiv och jobbar på! :)

2013-11-07 @ 17:19:12
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0