Happy Holly @ Bubbleroom



Varför har jag aldrig hört talas om Happy Holly innan ? Klickade mig in på Bubbleroom och hittade flera jättefina grejer från märket, som dessutom är till budgetpris . Jag tycker att det känns otroligt mycket sommar, med det tunna, vita tygerna . Linne tilltalar mig mest med sömnad och figur - volangen längst ner är perfekt och spetsen i urringningen ser jättefin ut . Tror att den hade vart jättefin tillsammans med ett par jeansshorts till våren och sommaren . Tunikan till höger likaså . Klänningen känns som ett säkert midsommarkort, tycker jag ! Jag är helt fängslad av detta märke, vill beställa massor . Men får nog lägga band på mig själv till i alla fall nästa vecka när lönen trillar in på kontot, hihi . 
 
Denna typ av mode kommer nog jag köra på i sommar; klassiskt & sött . Fungerar alltid ! Jag är väldigt skeptisk till sommarmode i övrigt då jag tyvärr inte är en så färgglad person, utan helst kör på väldigt matta och mätta färger . Det skrikigaste jag har är väl ( bortsett från träningskläder då så klart ) ett linne i mintgrönt .. Annars är det ljusa, pudriga färger och klassiska mörka färger . Men detta ↑ gillade jag verkligen ! Precis min stil . Få känna sig söt & somrig är det bästa jag vet .  

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oh, Så fina!!

2013-03-22 @ 22:18:44
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Emma - mamma till Olivia ♥

Den i mitten var HUR FIN SOM HELST!! :}

2013-04-07 @ 23:34:47
URL: http://alskadeolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0