Box

 
 
Dags att dra mig till gymmet; ett pass med box står på schemat . Jag är nervös, men det är tur att jag har Thatboxnings-Sofia med mig, hehe .. Dock ska vi ta en kaffe innan; jag har ju börjat med Shape Up igen för att inte äta för mycket och hålla koll på hur mycket jag förbränner i jämförelse med hur mycket jag stoppar i mig ( har ju tendens att kunna äta huuuuur mycket som helst, bara för att det är gott .. ) ! Och idag har jag räknat ut att jag efter träning och det vi planerat att äta och vad jag har bestämt att jag ska äta så har jag ungefär 1OOOkcal kvar att äta och jag har ju inte planerat att bli en ny Posh Spice, så då får man ju fortsätta äta lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0