Dior, i.d & Sephora



Här får ni lite av shoppingen från Monaco! Jag köpte en ny mascara; Diorshow Iconic, ska prova en med silikonborste, det har jag faktiskt aldrig gjort innan tror jag, Hittills har den fungerat riktigt bra. Sedan blev det två favoriter; all over face från i.d Bare Minerals (alltså som en bronzer) och foundation/concealer i Medium Beige (min färg). Sist men inte minst blev det ett rosaaktigt rouge från Sephora, jag föredrar de röda nyanserna under hösten och vintern, annars kör jag på en brons-aktig färg på sommaren. Är supernöjd, att få shoppa runt på Sephora var fantastiskt, fullkomligt älskar den affären! Att handla smink utomlands är idealiskt, har inte vart någonstans i världen där smink är dyrare än i Sverige, inte ens Shanghai.

Kommentarer
Postat av: Emma

(Y)

2012-10-14 @ 19:29:54
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0