Nya byxor



Mina nya favoritbyxor från Zara, så sjukt bra och fina! 299 kronor.

Kommentarer
Postat av: seperti

svar: haha, ja tyvärr läste jag bara första! jag är på jobb, så kom ej lägre än dit ;) solly. hihi

2012-05-28 @ 14:44:19
URL: http://seperti.se
Postat av: Emme

Läget? :D

2012-05-28 @ 15:22:43
URL: http://ithinkilikeyou.blogg.se/
Postat av: anna

superfina! särskilt nu till sommaren :)



sv: ah tack så mkt! det ska jag komma ihåg!

2012-05-28 @ 21:44:53
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Diggar bloggar

Ang en kommentar du skrivit i en skvallerblogg, om att Dessie blivit ertappad med falskleg.. Du skrev ungefär att "den där Jenny borde skaffa sig ett liv och skita i andras!".

Jag vet inte hur gammal du är, men jag antar att du ligger närmare Dessie i ålder än mig (jag är drygt 30), haha! ;). Så förlåt en "gammal mossig kärring" som mig när jag protesterar mot din kommentar..:

Alltså Dessie är 17 bast, inte myndig, får inte rösta... Denna Jenny gjorde HELT RÄTT anser jag!! 17-åringar ska inte springa på krogen och supa med en massa äldre "gubbar"/män!!!

Ni unga tjejer anser säkert att Jenny är en bitter avundsjuk jävla grin-tant..(?). Vet ju i o f s inte ålder på Jenny heller, men iallafall har hon väl åldern inne för att gå ut (?).

Men iallafall, som vuxen kvinna vill man fan inte se fulla, halvalkoholiserade minderåriga ute bete sig dräggigt, bli påsatta av en massa karlar och råka illa ut!! Varför?; jo man önskar att någon som Jenny ryckt in då man själv var 14-17.. Så man sluppit knulla äckliga 30-taggare för att bli poppis...! You see? :)

2012-05-29 @ 05:36:01
Postat av: sannas rum

Diggar bloggar: Jag är 21 år och har åldern inne för de flesta klubbar, pubar och barer. Det jag inte förstår med den här Jenny som anmält Dessie är hur man kan vara så jäkla störd av andra människor istället för att fokusera på att själv ha kul. Jag kan faktiskt inte förstå det här med att ni "äldre" tycker att det är sååååå sjukt jobbigt med att folk som är yngre "hänger" på samma klubbar som ni. Ni tror liksom att ni är så väldigt mycket bättre än oss som är yngre, och det är så fruktansvärt trångsynt. Jag var på en fest i april, och vi skulle röra oss vidare mot Lobby vid Centralen. Jag var yngst på festen, och fick höra att det bara "hängde snorungar" på Lobby, för att det var 21-årsgräns, alltså min egen ålder. Det jag frågar mig är hur en utekväll kan bli så tråkig om det är yngre personer på stället. Jag tycker kanske det är supertråkigt att gå till en pub där ni 30-åringar hänger just för att ni faktiskt är gamla och jag ser inte logiken i att man får diskriminera unga, men inte äldre.



Ett bra exempel på detta hände mig för en månad sedan. Jag hade reserverat ett bord med champagne åt mig och mina vänner på en sommarklubb i Göteborg. När vi kommer dit sitter tre kvinnor mellan 30-40 år och dricker vin. Det står en lapp att det är reserverat men dessa damer VÄGRAR flytta på sig för att "de där jävla snorungarna ska fan inte komma och ta vårt bord". Eh, jag hade betalt, jag hade fixat - välkommen igen när du har gjort samma sak, och det var precis vad de fick göra. Det slutade med att de välte ut drinkar över hela bordet, och skrek att de skulle säga till alla vilket skitställe denna klubb var.



När det kommer till Dessie - så nej hon har inte åldern inne, men det kommer ALLLTID finnas folk som lyckas ta sig in trots att de inte har åldern inne, och skulle inte förvåna mig om du själv gjorde samma sak. Jag stödjer inte att minderåriga kommer in på krogen, men jag stödjer desto mindre 30-åriga kvinnor som tror att de har en guldålder inne och att allt annat är skit. Välkommen igen om fem år, då har du nog lite perspektiv när du är närmare 40 än 30, och jag bara är 26.



Och detta bevisar också bara att kvinnor har så svårt för andra kvinnor. Hade hon inte hängt med "gamla gubbar", antar att ni syftar på Greven, så hade det vart lugnt, men ni ser väl henne som ett hot. Ni får inte lika mycket uppmärksamhet och det är där skon klämmer. Tack & hej.

2012-05-29 @ 09:43:26
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0