Roses, Bel Air, take me there





I min lista #23 - kiss me downtown är dessa artister med överlägset mest. Jag ska inte sticka under stol med att mitt svalnande intresse för The Sounds har ökat igen på grund av favoritprogrammet Så mycket bättre. Det var ju på sin topp när jag 1. upptäckte Tony the Beat, 2. var och såg Maja rocka Koko i London sommaren 2011 - LEGEN - wait for it - DARY! Även Miss Li som jag endast lyssnat på när det kommer till Hit It & Om du lämnade mig nu, har fått en plats i mitt musikhjärta, flera spår på hennes nya som jag är fantastiskt glad i. Sedan har vi en del spår från Lana del Reys nya Paradise Edition, Icona Pops debutalbum samt den helt fantastiska Scream & Shout från will.i.am & Britney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0