GOKVÄLL!



En julfavvis!


Hej hörrni, ledsen för tystnad men det har varit hektiskt på jobbet. Ibland slår det bara; stort tryck på kundtjänsten, tråkiga och roliga samtal man hamnar i och igår var jag faktiskt på AW med min avdelning på jobbet. Vi bowlade (and yes, mitt lag vann såklart!), sedan åt vi middag och drack öl på Chez. Jag drack visserligen inte, har inte haft någon som helst ork eller lust att dricka på två veckor nu... Känns bra faktiskt!

Fyra dagar kvar till julafton, har bara en julklapp kvar att köpa; den till Camilla. Nu står Roberto i köket och lagar mat till en stackars arbetande Sanna Preifelt, och jag ligger i soffan med mitt älskade Candy Crush. Blir att kolla ikapp Vem vet mest? på SVTplay (ja jag är väl en nörd dårå!) och kanske också senaste avsnittet av How I Met Your Mother. Annars blir det en lugn och tidig kväll, planera för glöggmyset med tjejerna på lördag och sova tidigt. Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Denice

Fin blogg!

Svar: Åh tack så hemskt mkt :)
sannas rum

2012-12-28 @ 03:23:46
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0