Mer IBS

Igår skrev jag ju ett lite oseriöst inlägg om IBS och vad man bör avstå från. Nu på morgonen har jag lyckats bryta mot flera grejer, då jag har jäkligt svårt för detta. Seriöst, det är jättesvårt.

- En cappuccino. Med extra mjölk. Mjölk & kaffe - check!
- SB12-tablett. Något jag alltid tar efter kaffet, i och med att man får dålig andedräkt annars. Sötninsmedel - check!
- Frukost har jag inte ätit, jag ska ta en banan här om tio minuter. Oregelbundna måltider - check!


Tumblr_lt684r4bff1qc144qo1_500_largeTumblr_ljyqvddyc11qc4g03o1_500_largeTumblr_l7g7pdwd3f1qcu4b7o1_500_largeTumblr_m8leg2wmmm1r77jqxo1_500_large


Ge mig sånhär frukost så kan jag nog dricka min cappuccino på morgonen!

Kommentarer
Postat av: E B B A

Det är jättelätt att göra en sådan där drink med jordgubbar och müsli :)
Man kan byta ut frukten mot bär om man vill också :)
Hoppas du kryar på dig förrästen, älskar din blogg <3

Svar: Absolut, det är bara att jag vill ha det serverat ;D haha.Ja, alltså det är ju inget man kan bota, man kan bara försöka äta bättre ;P och äta medicin när magkatarren slår till ;P annars är det inte mkt att göra, bara stå ut med smärtan.
sannas rum

2012-08-31 @ 11:58:18
URL: http://snorptorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ibland MÅSTE man få bryta mot saker och ting lite :)

2012-08-31 @ 16:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0