Utmanad



Ni får en iPhone-bild, för mitt minneskort till kameran har S J Ä L V K L A R T lagt av...


Utmanad av Felix

1. Varför började du blogga?
En "bekant" till mig startade en modeblogg, men jag tyckte inte hon hade koll på mode, så därför sa jag och en annan kompis att jag skulle och kunde göra det mycket bättre. Då startade jag admireattire.blogspot.com, som aldrig kom att handla om mode... Nej, det blev vardagsbetraktelser och en massa annan skit som man brukade uppskatta när man gick ettan på gymnasiet.

2. Vilka bloggar följer du?
Favoritbloggen är Hana Pee, men annars läser jag även Felix Schyllert, Sara Montazami, Chloé Schuterman, Emma Broman, Ditte Akker, Anne Bertelsen och The Beauty Department.

3. Vilken är din favoritfärg?
Det där är en så himla dum fråga, för man gillar ju alltid olika färger i olika sammanhang. Men vitt då!

4. Vilken är din favoritfilm?
Jag är ju ingen filmmänniska, för jag kan inte koncentrera mig på en och samma sak så länge.. Men får väl säga Up! då, för den kan jag se hur många gånger som helst, haha.

5. Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
På listan står Ungern/Budapest (för att det verkar vara en otroligt vacker stad!), Japan/Tokyo (upplevelse utan dess like), Kina/HongKong & Beijing (Shanghai var awesome, men Hongkong är säkert bättre, och Beijing för kinesisk kultur), Förenade Arabemiraten/Dubai (frågan är lite vem som inte skulle kunna tänka sig att åka till Dubai), USA/L.A, Seattle & SanFran (har aldrig varit på västkusten, och vill gärna kolla in några städer där istället för bara de östra), Vietnam/Hanoi (hur vackert? hur coolt? måste dit!) & Mauritius (har varit en dröm sen jag gjorde ett arbete om det i ettan på gymnasiet, paradiset på jorden!).

Jag utmanar: Anne, Ditte, Isabell, Anna & Olivia.
Trackback
RSS 2.0