Svar på frågorna - personligt



Fråga: Vilken ben&jerry är godast?
Svar: Chocolate Fudge Brownie eller Chocolate Macadamia (tror den heter så...)

Fråga: Vilket språk läste du i skolan (förutom engelska&svenska såklart)?
Svar: Spanska. Önskar dock att jag hade läst franska istället.

Fråga:
Din första kärlek?
Svar: Jag var kär i en pojke på dagis när jag var tre år. Om det var kärlek vet jag inte, haha. Han hette i alla fall Tommy och var typ fem eller sex år.

Fråga: Vilken kille tycker du är snyggast i världen?
Svar: Har på senaste blivit lite besatt av Max Carver... Haha.

Fråga: Vad är det bästa du vet?
Svar: Jag tror det är att umgås med min riktiga familj, man uppskattar sådant så mycket mer nu när man träffar dem så sällan. Och äta god mat... Haha.

Fråga: Geisha eller dumle?
Svar: Dumle!

Fråga: Om du bara fick äta en maträtt i månad, vad skulle det vara?
Svar: Ooooj, jag tror det skulle bli potatisgratäng med mammas rödvinssås och kycklingfilé.

Fråga: Har du planer på att studera vidare?
Svar: Ohja, men jag tror jag kommer göra det om cirka 2-3 år.

Fråga: Kan du finska?
Svar: Haha, nej verkligen inte.

Fråga: Heej! hur går det med lchf-dieten?
Svar: Inget vidare, haha. Det passar tyvärr inte så bra ihop med det liv jag lever nu - inneboende hos en familj. Det var lättare när jag och min mamma pushade varandra och vi lagade mat tillsammans. Nu får jag i så fall laga mat till mig själv varje måltid, och jag har tyvärr inte ork till det.

Fråga:
Har du någonsin klippt i kläder som du inte använder och skapar dina egna saker ?
Svar: Ja, men misslyckats ganska så fatalt...

Fråga: Vad är dina framtids planer?
Svar: Plugga till webb AD på KY-akademien i Göteborg, sedan flytta till Stockholm. Drömmen är att komma in på Berghs School of Communications.

Fråga: är det bättre att vara äldre än tonåring? oki, äldre men du är inte tonåring, liksom eget ansvar, känns de bra? är de något att längta efter för just nu vet jag inte vad jag vill..
Svar: Ja, jag gillar mitt liv mer nu, när jag har mer frihet till att göra vad jag vill. Dock så är det som så att så länge man bor hemma får man ju faktiskt rätta sig lite efter sina föräldrar och syskon, tycker jag. Men jag har ju så mycket mer möjligheter just nu - jag har ju faktiskt flyttat till London på obestämd tid! Tonårslivet var en jobbig period, en övergångsperiod där man ska hitta sig själv. Jag gjorde aldrig det, jag är inne i min hittaperiod just nu.

Fråga: Vilken storts musikstil gillar du? Asså RnB, POP eller rock?
Svar: Jag är allätare, men gillar främst stämningsfull musik som The Verve, Oasis och Norah Jones. Men på min Blackberry finns också Linkin Park, Taylor Swift, Keri Helson... Allt helt enkelt.

Fråga: Favoritartist?
Svar: Favoritartist måste jag säga... Norah Jones, favoritband är Oasis.

Fråga: Favorit sminkprodukter?
Svar: Måste säga att mina MAC-köp är de bästa köpen när det gäller kosmetika!

Fråga: Vad är din naturliga hårfärg?
Svar: Jag är lite mellanblond/mörkblond, beroende på årstiden. På bilden nedan ser ni det närmsta jag har kommit min naturliga hårfärg, gjorde slingor cirka 1,5 år innan denna bild togs, så det är ganska så naturligt.



Kommentarer
Postat av: Malin

okej ,vart är den länken då? hittar den dock inte. hehe

2011-03-06 @ 18:10:34
URL: http://loveibeaty.webblogg.se/
Postat av: Mirre en daltoka

Ohh vad roligt att läsa, =D. Hoppas att du kommer in på den utbildningen du vill då =D

kramar

2011-03-06 @ 21:17:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0