Sunny day



Vaknade av att solen kikade fram bakom gardinen... Eller ah... genom fönstret, för jag har inga gardiner. Men det lät ju bra i alla fall! Jaja, solen sken som bara den, så jag gick upp en timme tidigare än vad klockan var ställd på. Gjorde mig i ordning för rolighetens skull - det är inte kul att alltid se ut som ett vrak. Vilket jag gör ganska ofta på veckorna. Sedan blir det förvandling på helgen. However. Hämtade Freddie och nu har jag gjort en riktig ride här hemma med dammsugarn och moppen. Så nu ska det vara lite fräschare här.

 

Nu är det snart torsdag, vilket betyder att det är fredag efter det. Hur skönt på en skala? Åh kan inte beskrivas. Den här helgen kommer bli bra, det är jag säker på. Svårt att slå förra helgens upptåg, men jag och Petra ska väl göra vårt bästa, haha.


Kommentarer
Postat av: Olivia Ottosson

Åh! Här i Sverige så Längtar vi verkligen efter solen! ;)

2011-03-02 @ 18:49:04
URL: http://oliviaottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0