Fredag



Vad har hänt? Well...

- Strykjärnet exploderade. Fick gå in till grannen som stod i duschen och låna hennes.
- Kollat fyra avsnitt av Glee.
- Blev inlåst på toaletten. Handtaget var borttaget på insidan, så när jag skulle ut så hade jag lite otur... Stod där i en kvart och försökte ropa på målaren, till slut kom han och öppnade för mig. HAHA. Jag skrattade så jag grät. Hade bara SOS-samtal, så kunde inte ringa någon, så la upp en statusuppdatering på FB. Vem gillar? Andrew. Låt mig vara ditt hemsökande jävla spöke.
- Sovit.
- Tagit hand om barnen. Badade dem i en hel timme, vi hade faktiskt jätteroligt, vattenkrig med Freddie så jag var "soooaaking wet".
- Ätit Fish 'n Chips med Katy och Daniel.
- Suttit uppe med Katy och pratat i tre timmar.

Japp, där har ni min dag.
Nu ska jag sova, imorgon väntar en heldag i Camden med goa tjejer, mat, shopping och fotografering hade jag tänkt. Hoppas vädret är med oss. På kvällen ska jag till Svenska Kyrkan, kolla Melodifestivalen och äta ostbågar. Jag gör det för ostbågarna. Inget annat.

Kommentarer
Postat av: M A L I N - F O T O

svar: HejHej sanna:D Jag har nyss skaffat en design(igen) och försöker få in min header. Det ända som händer är att den hamnar bakom den nuvarande. Ingen aning hur jag ska göra så första tanken som slog mig var-"jag frågar sanna" eftersom man alltid får så bra svar utav dej! Hoppas du kan hjälpa mig, kram!

2011-03-12 @ 11:13:28
URL: http://mbphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0