The creativity is flowing!



Smakprov på den nya, tillfälliga designen. Kommer göra en ny i samband med att jag flyttar hem.


Japp, igår satt jag och gjorde två designer. En tillfällig till mig själv (som jag inte är jättenöjd med, men är så himla trött på den här trädgårdsdesignen...) och ytterligare en designauktion som kommer upp på lördag när denna avslutats. Så, nu om ett par timmar tänkte jag launcha min nya design, men som sagt jag är inte nöjd. Och som sagt nummer två; jag hatar den nuvarande designen, så allt är bättre än den jag har nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch vad jag önskar jag hade din talang när det gäller design! Riktigt avundsjuk på dig alltså!



sv; Riktigt trist att det inte fungerade för er två! Men man skall inte ge upp hoppet. Han finns där ute någonstans, gäller bara att inte leta utan bara kika lite då och då så kommer han att dyka upp!. Det är iaf vad jag tror :)

Och, vad är det för skola du skall försöka komma in på? Har en förnimmelse om att du skrivit det men minnet är bra men kort!

2011-06-30 @ 10:02:00
URL: http://juliaingvarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0