Ja, just det...



Glömde ju helt av det faktum att jag jobbar kväll ikväll för värdföräldrarna ska iväg på någon parkfestival. Vad brukar jag göra då? Jo, jag brukar ju gå ut så fort de kommer hem. Men... den här helgen jobbar jag även lördagmorgon. Ganska oskönt faktiskt, men samtidigt så handlar det här jobbet om att ge och ta, och att vara med Freddie en lördagförmiddag är inte helt fel. Bara han och jag, jag tror det kommer bli mysigt. Funderar på om jag ska baka lite kakor som han kan dekorera, sen kan vi leka med lego och han kan spela lite på Wii:et medan jag tar det lugnt och städar.

Det enda osköna är ju att det är Fias sista helg, och jag vill ju vara med henne massor nu! Vet inte när vi ses igen, liksom. Men, life is life, och det blir vad man gör det till! Imorgon har jag helg, och vi får se vad den bjuder på.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fin fin fin! :)



Du får väl kolla serier eller något senare ikväll istället? Standard, haha!

2011-06-17 @ 12:36:43
URL: http://carrooouw.se
Postat av: Jmei♥

sv; taack så mycket♥

2011-06-17 @ 21:01:58
URL: http://jmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0