Sannas årsresumé - januari

Åh, nu blir det långa inlägg i tolv dagar framöver; ni ska nämligen få ta del av mitt 2010.

Det nya året började med... en fin influensa. Och jag blev under den veckan kär i Frank Wagner, och såg minst två Johan Falkfilmer om dagen. Vi gick vidare med lite jobb på Intersport, och även lite utgång med min fina Linnéa.



På Karisma i januari.

 

Januari innehöll också omåttligt med intriger. Jag blev erbjuden att ta över min dåvarande pojkväns plats i LUF:s distriktsstyrelse - en superchans för mig. Han var väl måttligt road av att bli petad, vilket jag förstår. Det ledde till en hel del bråk och jobbiga kvällar. Januari var inte riktigt min månad...

Januari innehöll också en hel del plugg, vilket gjorde att bloggen blev lidande. Inläggen är ofantligt tråkiga...
Månaden bestod främst av politik, plugg och att ta körkort, vilket jag gjorde den 21:a. 8 dagar senare fyllde jag år. Januari avslutades med den årliga trippen till Lundsbrunn med Folkpartiet.

Ja, januari var väl inte den roligaste månaden på året, haha.


Kommentarer
Postat av: martina

Hejsan, jag har en liten fråga angående bloggdesignen :) jag skulle vilja ha nått liknande som "ohstlin.se" har just nu då hon har någon slags bild ovanför headern och menyn. Hur får jag den så som hon har det? Jag hittade en grej i dina bloggdesign tips, men där var de bara klickbart i headern. Men är de ungefär samma sak? :) KRam

2011-01-02 @ 19:04:19
URL: http://martinajones.blogg.se/
Postat av: SHORTY

svar: åh tack tack söta duu :)

2011-01-02 @ 19:21:20
URL: http://shortys.se
Postat av: Elin › en personlig fotoblogg

Kul med lite längre årsresumé, den jag gjorde var riktigt kort, haha :)

2011-01-02 @ 19:25:27
URL: http://apieceofelin.blogg.se/
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

Ser fram emot inlägg från ditt år =D, låter som en lite jobbig januarimånad men ändå roliga stuff med

krmar

2011-01-02 @ 19:28:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem är den snygga killen???

2011-01-03 @ 13:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0