Deactivated

Toodles!
Facebook är än en gång borttaget. Står inte riktigt ut med att folk tror att enda anledningen till att jag har facebook är för att folk ska gratta mig på min födelsedag. Jag har känt personen som påstår detta i flera år, men ändå så har hon så låga tankar om mig.

Jag behöver inte femhundra grattis på min födelsedag från folk som inte hejar när man ser dem. Tyvärr, men det är inte jag. De som verkligen är mina vänner, som jag vet är mina vänner vet ju att jag fyller år.

Men men, mellanstadiebeteende är tydligen det vi kör med nuförtiden.
Fick för övrigt en kommentar från en anonym tjej om att jag kopierat en annan tjejs design - whoops - det var visst tjejen själv som kommenterade. Haha, så pinsam och korkat. Hon verkar inte ha fattat det här med IP-adress, för samma brud kommenterade i förra veckan massa bloggar anonymt för att hon själv snott en design från grunden. Hon stjäl också texter från olika tidningar och säger att hon själv skrivit dem... For the record - hela min blogg är utarbetad från grunden av moí och ingen annan. Jag har aldrig ens sett designen som personen ifråga påstår att jag har kopierat.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Men vad de hållerpå, att de orkar. ja ipadressen är ju direkt avslöjande, haha så det är inte direkt smart gjort



Vi vet minsann att du gjort denna, så detta är det knappast ngn som ska behöva ifrågasätta. Dessutom är det sannalook på den och skulle ngn annan gjort såhär är den också sannasrum då, knappast



Så ta inte åt dig, du är grym på detta

Kramar

2011-01-28 @ 10:01:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

ja men jag känner så att du är en ärlig människa och det var värstans, det är lite därför jag har skyddad blogg med, för jag fick också massa skit såhär och visst jag kan stå rakryggad liksom du, men efter ett tag orkar man ej



Ha en bra dag vännen, nu ska jag intill stan

kraaaaaaamar

2011-01-28 @ 10:09:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Guuud, vilka jobbiga människor! Fan orkar inte med sånt. Så mycket knepigt folk det finns. Ibland undrar jag om det är mig det är fel på. Men så kommer jag på att det är det inte alls det :) :P

2011-01-28 @ 10:35:45
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Carola

Hej!

Samma sak händer mig på FB, urtrist! Jag brukar säga; I nöden prövas vännen! En vänskap som upphör har aldrig funnits.....

Har tom fått lösenordskydda bloggen:-(

Jättefin design och jag inspireras ofta av dina ideer:-)

Kram till dig och hälsa gamla London!

/Carola

2011-01-29 @ 11:27:17
Postat av: p i n k n a t i ♥ n

Inte ett dugg lika om du frågar mig! Fattar inte - vad är det som skulle vara likt?

2011-01-29 @ 17:50:32
URL: http://pinknation.se
Postat av: Anonym

Din stackare. Hittade din blogg på motherhood.se där hon har hängt ut dig. Alla vet ju vart hon har fått sin inspiration ifrån ;)

2011-01-31 @ 10:22:57
URL: http://candyz.blogg.se/
Postat av: Sessan

Vad jag känner igen det där med facebook som du skriver om.

2011-02-01 @ 16:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0