What a Story All Will Tell



Såhär snygga var jag och Kajan hemma hos Adam och Tobias i fredags! Nice, eh?
Haha.



Väskan är packad. Väger på pricken 10kg. Fått med mig i princip allt jag vill, resten får mamma ta med när hon kommer nästa onsdag. Känns lite smått bättre nu. Har varit med Anna och Kajsa hela dagen, myst, pratat, promenerat lite grann och suttit vid Stamsjön i solen.

Klart jag ska tillbaka. Klart jag trivs. Klart min sommar kommer bli bra.

Åh vad jag lämnar så mycket här hemma. Inte bara materiella saker, utan så mycket fina vänner som jag så gärna vill dela London med. Och jag lämnar honom. Men somrarna går alltid fort, det kommer säkerligen den här göra också, i och med allt kul och spännande som ligger framför mig.

Lovar bättre bloggning när jag kommer tillbaka till England!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Sanna! Ville bara säga att varje gang jag besöker denna sida (sannasrum.se) sa far jag massor utav varningar om virus. Knäppt! Ville bara att du skulle veta.



Tack för en fin blogg! :)

2011-04-18 @ 11:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0