Set for tonight



Haha, kvinnan i kassan på M&S trodde man skulle vara 25 för att köpa alkohol.

Jag fick talat henne till rätta...



Då var allt löst för kvällen, måste bara fylla på mitt oystercard, så jag hoppas att de har öppet i eftermiddag... Jag fick ju konka på den här vinlådan genom halva stan känns det som, mina armar gör riktigt ont, haha. Så jag orkade inte fylla på det nu.

Therese kommer väl hit om typ tre timmar, så ska vi åka och checka in oss på vandrarhemmet och sedan åka till tacopartyt i Kennington. Tolvslaget ska spenderas på Trafalgar Square - lovely, right?

Nu ska jag äta upp min ljuvliga lunch; världens godaste panini från Starbucks, Roasted Chicken and Tomato. Love it (äter det ungefär 3 gånger i veckan, haha) och sedan ska jag ta en välförtjänt nap.

Kommentarer
Postat av: Karin<3

Åå! så mycket fina minnen av just det där 'your M&S'! haha vill tillbaka till london... hur hade du det igår då?? kram!

2011-01-01 @ 11:58:21
URL: http://kakanns.blogg.se/
Postat av: Fashion Watch

Whether you have invested in replica watches, or original Omega watches

2012-02-01 @ 08:38:59
URL: http://www.discountuggbootsonline.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0