Skjut upp det!

Ja, med tanke på att jag och bästa Linnéa var ute igår, så ska jag sitta med en hemsida hela kvällen nu..
Vill ni höra hur det var igår? Ja, det vill ni - vad roligt!
Jag och Linnéa gjorde oss i ordning hemma hos henne, jag lånade en fantastiskt fin klänning av henne, som satt som ett smäck.Vi gick till tåget vid nio, och åkte in till stan, där vi satte oss på McDonalds en stund. Vi kom in på Boulevard ungefär vid kvart i elva eller något sådant, så minglade vi runt lite, satt ute under filtarna och bara hade det allmänt mysigt.

När klockan slog tolv gick vi upp till övre planet, där vi blev uppraggade av två killar som vi ganska snabbt lämnade. När vi var på väg ut träffade vi ett par vilsna skåningar - Philip & Kristoffer - som skulle övernatta i Majorna men inte visste vägen dit. Så vi förklarade, och stod där och pratade ett tag. Dock var de inte skåningar - för nästa gång vi hälsade så hade de kopplat på göteborskan, det visade sig att de kom ifrån Mölndal... Men som de sa - ett superbra raggningsknep!
Sedan bestämde vi oss för att ta våra första drinkar, eller i alla fall jag - jag hade bara druckit cider. Så gick vi ner och satte oss ute och Linnéa var söt och bjöd mig på en lakritsshot. Sedan gick vi till mellanplan och dansade. Och ah, där kan vi stoppa, för det var inte mycket mer av intresse som hände.



Jag måste säga att jag var faktiskt ganska snygg!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad synd att du inte var där i fredags, för det var jag :) !

2009-03-15 @ 19:38:45
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: linnea

grym helg det blev=).

tycker dokc att du borde breätta om han med rosa skjorta på bilden... vem är han? din kille? hur gammal? var bor han? tog du hans nummer? kommer ni bli ihop? vad gjorde ni? kommer ni ses igen?

a lots of questions! answer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-16 @ 16:05:31
Postat av: HOHO!

aah, och jag måste säga att killen ser förjävlig ut.

2009-03-26 @ 23:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0