Godmorgon

Jag tänkte bara berätta att jag inte hade någon blogglust och ah - då blir det som det bli; inga inlägg.
Men denna vecka som kommer är helt sjuk, för vi har ingenting! Just det; inget alls. En enda läxa - läsa igenom 4 sidor i litteraturkunskapen. Och ja - det gör mig kanske inte jättemotiverad att gå till skolan, när vi ändå inte gör något. Jag vill kanske påstå att blogglusten inte finns idag heller - men vet ni vad? Det är det som är så skönt nu, för jag får bestämma själv när jag vill skriva av mig här. Och det behöver jag inte just nu.
Jag har andra saker som jag hellre gör...



Jag vill ha helg och lov!

Kommentarer
Postat av: LoEm

Godmorgon :)

2009-03-31 @ 07:45:18
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0