Fråga...

På kanal 5:s hemsida står det att de har sänt 2 säsonger av Grey's Anatomy och är nu inne på tredje. Har de sänt allting om igen då? För jag är på säsong fyra nu, och det jag ser har jag redan sett en del på TV.
Samma sak med Desperate Housewives. En gång när jag var yngre skulle jag starta en Desperate Housewives-hemsida, och skriva lite om varje avsnitt. Då kände jag inte till IMDB, så jag gick in på Kanal 5:s hemsida den gången också. Då står det att episoder som enligt mina boxar ska vara i säsong 2-3 är säsong fem. Jag fattar inte alls Kanal 5:s stategi.

De ligger ju även efter en del. Idag har ju det nya Gossip Girl-avsnittet kommit, vilket betyder tjejkväll! Vi bara måste samlas och se på det. Åh, äntligen!

Kommentarer
Postat av: Jen

Fin blogg du har!

2009-01-06 @ 13:15:25
URL: http://littledessert.blogg.se/
Postat av: Emma

Det brukar vara så att kanal5 börjar sända om vi sger säsong 1 av ett program, sedan tar det uppehåll under vintern och när det kommer tillbaka till våren så är det "en ny säsong" fast det är på samma.

Jag har för mig att det brukar vara så, kanal5 delar upp säsong 1 till två st, medan de amerikanska tvbolagen kör säsong 1 före och efter uppehåll..

Men jag är inte säker :)

2009-01-06 @ 16:29:16
URL: http://highlyplaced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0