Im so, so sorry

På grund av att hela Lerums befolkning för tillfället befinner sig i österrikiska Alperna, närmare bestämt i Bad Gastein, så inser jag att mitt läsarantal har sjunkit med cirka 50 läsare varenda dag. Det kan säkert bero på en hel del annat också. Kanske att jag inte har skrivit om speciellt vettiga saker på senaste, mest fyllt ut bloggen med olika tips. Och ska jag vara ärlig - jag vill ju inte ha en tipsblogg. Utan det ska vara variation, som jag har sagt tidigare, med en bred målgrupp.

However. Jag var ju på LUF möte idag. Och trots att jag gäspade ett par gånger - vilket antagligen bara berodde på syrebristen i lokalen - så var det otroligt givande och väldigt roligt. Detta kanske låter klyschigt (eller va, ne, egentligen inte... jag kan nog inte riktigt innebörden av ordet klyscha) men de få gånger jag varit med i LUF arrangemang så vill jag inte gå därifrån. Jag vill bara ha mer, lyssna mer, lära mig mer, få veta mer, tänka mer... ALLT MER!

Ikväll har jag och Ludwig planerat lite Afrika-film-kväll, nämligen Blood Diamond och Hotel Rwanda. Ska bli mysigt, och sådana filmer är ju så himla bra! Eller jag hoppas det i alla fall!

Men nu mina vänner, får jag gå.
Vet ni att varje gång jag är hemma, och Ludwig är här med mig och jag säger att jag ska upp och göra något på datorn, så slår min familj - under ledning av Ludwig - vad om hur många minuter och sekunder det kommer att ta för mig att göra det där "jag ska bara..."
Ingen litar på mig, ingen har förtroende för mig...

Kommentarer
Postat av: diana

Grattis! Din blogg gick vidare i tävlingen "bästa fotoblogg"! Uppmuntra gärna dina läsare att rösta på dig, men det är 1 röst/person som gäller! GRATTIS! Kram// Diana

2009-02-08 @ 22:59:03
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: anna

hahah. när jag var med i den tävlingen gissade jag faktiskt på att du skulle vara snabb så jag har förtroende för dig! eller hade iaf innan jag förlorade tävlingen den gången. HAHA :D <3

2009-02-09 @ 00:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0