Kungälv är sjukt mysigt!

Mamma och jag tog en förmiddag/lunch i Kungälv, en jättemysig stad med mycket K-märkt utanför Göteborg. Jag införskaffade mig en ny BH och en ny bikini. Det var riktigt skönt att få köpt lite sådant nödvändigt. Också blev det lite småsaker; leggings, strumpbyxor och ett par trosor.


Sedan blev det fika, eller vi tänkte ta en fika. Men när vi kom in på cafét och fick se sallads-menyn så kom vi överens om att räksallad skulle vara godare än socker. Så det fick bli varsin räksallad också innan vi återigen styrde bilen hemåt.
Nu ska jag sätta mig ute i solen med min nya bikini och räkna matte.
Ikväll blir det antagligen grill med tjejerna, vilket jag ser fram emot jättemycket!



Mums!

Kommentarer
Postat av: E M M A [ FOTOBLOGG]

Där var jag för ngr adagar sedn ;D

2009-04-25 @ 18:01:21
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0