Tisdag - langa cashen

Tycker ni inte att jag är bra på att döpa mina inlägg?
Frukost på hotellet, samma som föregående dag - omelett. Yummie!
Min gudmor som bor i London tipsade oss om en bra outlet/department store - Century 21.
Tänk er Ullared, men med typ D&G, Ralph Lauren, DKNY, Oscar de la Renta glasögon, Versace kashmirhalsdukar, Evisu kashmirtröjor, Alice+Olivia-klänningar och pälshattar, halsdukar ja... tänkt er... Nej jag vet inte, men fantastiskt var det i alla fall. Och fullpackat. Det regnade och hela New Yorks befolkning verkade ha styrt stegen mot Century 21 denna dag.
Detta fick jag med mig hem (ni fick se det i bildinlägget, I know, men här kommer det igen):




Michael Kors skinnhandskar och Betsey Johnson skärp.



DKNY-topp och Ralph Lauren-skjorta.



Calvin Klein mockapumps, gummistövlar och UGG-liknande skor från Bearpaw.



Väska från DKNY, det sved i plånboken...


Sedan var det tillbaka till hotellet och göra sig i ordning för Lejonkungen på Broadway.
Middag blev det på Chevy´s på Times Square, en mexikansk restaurang. Okej, fajitas är inte riktigt min favorit men det gick ned. Och Cranberrydrickan var god.
The Lion King var grym, tyvärr fick man inte fotografera. Men allt var bra, de sjöng bra, dansade bra och det var bra kulisser. Timon och Pumbaa är ju alltid oslagbara!

Trackback
RSS 2.0