Maj 2009

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: sarah

Va gulligt :)

Ha det såå bra nu sanna, gillar inte heller att flyga men på planen i somras hade dem massa bra filmer att välja mellan iaf :)

Hälsa USA :) <3

2008-10-24 @ 22:25:00
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: David

Hoppas du får det gött i Nya York! Och shoppa mycket!

2008-10-24 @ 23:02:02
Postat av: ludde

Åh du kommer att få det så bra min älskade<3 snart hörs vi och då får du berätta hur du har det! längtar redan efter dig (på ett positivt sätt) och är så glad för din skull. ska försöka skrapa ihop datanördarna och gå på bio imon :) nu har jag spelat lite för länge och det får jag nog sota för imorgon. Nu är det sent och jag tänker på dig hela tiden. Älskar dig mest av allt! din Ludwig<3

2008-10-25 @ 03:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0