Onsdag - helvetet bryter lös!

Vi åkte till Rockefeller Center efter frukosten. Enligt mig är det en turistfälla som är helt värdelös. Fredrik och jag roade oss med arr kolla på de som sög på att åka skridskor.
Men hade vi inte åkt dit hade helvetet brutit lös, så vad gör man inte?



Rockefeller Center och rinken i bakrunden.


Nu väntade en flygresa på 2 timmar till varmare breddgrader (Käre gode Gud, gör mig åtminstone liiite brun)
Vi ska alltså åka till Charleston som ligger i South Carolina. Där bor min mammas mans föräldrar i ett fint litet hus. Nej inte litet, men fint.
När vi kom fram stod plastkusin Christian och väntade på oss och körde oss hem. Under bilresan pratade vi om det amerikanska valet. Väldigt intressant tycker jag!
När vi kom hem var det spaghetti och köttfärssås som gällde, och sedan prata massor. Jag och Hampus kollade lite på världens bästa program sedan - Paris Hilton´s my new BFF. Helt sanslöst roligt.
Jag satte mig vid datorn en stund senare, och kvällen avslutades med en film som handlade om soldater som råkat hamna i Mexico istället för i Irak. Den var riktigt rolig faktiskt.

Trackback
RSS 2.0