Godmorgon Sverige

Ja, jag befinner mig fortfarande i vårt avlånga land.
Men innan det är dags att sätta sig på flyget och inte ha en aning om när dator kommer finnas till hands igen vill jag skriva ytterligare ett inlägg.
Jag sitter här i min flygoutfit, skjorta och jeans. Jag har inte riktigt packat klart, ska slänga ner det sista - måste borsta tänderna också. Annars blir det synd om den man sitter bredvid.
Ja, jag har ju inte riktigt fattat hur flygturen ska gå till - bara att vi mellanlandar i Köpenhamn.
Men nu rinner tiden iväg. Om 14 minuter är det dags.

Som jag skrev till Ludwig tidigare så är jag inte så jätteladdad, för det blev lite sömn och mycket bok inatt. Fyra timmar tror jag att jag lyckades skrapa ihop. Vi får hoppas att jag kan somna på flyget. Men det tror jag faktiskt inte för jag lyckas aldrig med det.

Ja min vänner. Sista inlägget från Sverige på två veckor. När jag kommer hem har jag massor att berätta, men förhoppningsvis (troligtvis) hinner jag berätta lite innan också. Imorgon väntar gospel. Sedan vet jag inte mer. Jag är redo för shoppingen - show me shopping.
Men ja. Hej då.
Älskar er som älskas.



     
 
Några foto A bilder av mig. What do you think?
Trackback
RSS 2.0