we do this everyday

Idag var vi i Soho igen, där vi skulle shoppa det sista. Jag köpte lite grejer till Linnea också.
Det här fick jag av mig själv:



Ytterligare två läppglans från Victorias Secret, och även en skrivbok därifrån. Känns jättelyxigt.
Armband och en ny LBD från Forever21.


Sedan åkte vi till Chinatown och åt lunch.
Det var himla jobbigt att gå, det är typ det enda jag har gjort under denna resan. Okej, inte det enda... Men mina fötter har börjat säga ifrån tidigare nu.
Ja, sista stoppet innan hotellet blev FN-byggnaden. Därutanför stod det ett 30-tal polisbilar så jag gick fram och frågade om det hände något speciellt, men gubben sa att de gjorde det varje dag, stod utanför alltså, pga terroristskäl. Yeah right tänkte jag. Så vi frågade taxichauffören och han sa att det nog var någon viktig person som var där.
Nu är vi på hotellet, och vi ska bara ta det lugnt fram till middagen. Alla är sjukt trötta.
Jag undrar hur det går i Idol. Tell me!

Kommentarer
Postat av: ludde

Rocktema i idol, alla var sjukt bra, du kan ju gå in på www.svt.se/idol eller nått sånt och kolla, du kommer att få gåshud av speciellt Kevin och Lars, fruktansvärt bra :P

älskar dig<3

2008-11-07 @ 21:47:12
Postat av: ludde

www.tv4.se/idol var det ;D haha

2008-11-07 @ 21:48:12
Postat av: linnea

cant wait til you get home ;)) jag är såååå nyfiken :D

2008-11-07 @ 23:47:49
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: sarah

Lars åkte ut idag :P !!

temat var rock och desmons child va där ;) de du :P !

jätte bra kväll iaf )med idol altså :)

2008-11-08 @ 00:06:23
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0