Världens bästa Blake!



Blake Lively
är verkligen  min favoritskådespelerska. Och det säger jag inte bara för att jag gillar Gossip Girl så mycket, utan jag tyckte himla mycket om henne innan också, när hon spelade Bridget i Systrar I Jeans.
Faktiskt - när jag läste GG-böckerna, de första, innan jag visste att serien fanns och hade kommit till Sverige, så föreställde jag mig Blake som Serena, hon passar jättebra in på beskrivningen av S.
Och hon är ju så vacker, och så... nej, ni vet hon har ett sånt där typ felfritt utseende. På något sätt. Visst att hon kan se riktigt konstig ut ibland, i vissa kläder och så, men jag tycker ändå hon är himla snygg! Hade inte heller tackat nej till hennes hår - det är sjukt vackert!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon är som en liten porslinsdocka. :)

2008-11-22 @ 18:50:23
URL: http://alterica.blogg.se/
Postat av: fredrika

Jag håller med dig till 100 %! Hon är underbar! Och skitsnygg!

2009-12-25 @ 21:13:23
URL: http://jevrells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0