Med socker i botten

Ja vi var ju på Mary Poppins på Göteborgsoperan igår. Det var trevligt sällskap, men jag är inte kulturell vilket gör att jag inte riktigt uppskattar sådan form av underhållning. Men det var så bra det kunde bli me tanke på omständigheterna. Och bilder blev det! Jag tog säkert 100 stycken, men de flesta innehåller Cissi, Kajsa och Josefina när de håller för ansiktet. Haha. Men det får bli en mapp på Facebook - "Socker i botten, det onödigaste albumet".

Jag har kommit in i en liten Facebookperiod. Haha. Jag sitter vid Facebook hela tiden och det är faktiskt riktigt roligt. Jag förstår min kära vän Pernilla nu, som offrar allt för sidan. Skämt åsido.

Jag har även tappat lite inspiration här på bloggen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag kommer säkert igång snart igen. Det ihop med att jag har sjukt mycket att göra i skolan (hyllningstal, oförberett prov i spanska, arbete om amerikanska revolutionen, FN-rollspel, matteprov, engelska reading log, foto-a-arbete, FN-prov) Lite smått stressad är jag.

Därför blir det inte så bra uppdatering här i bloggen. På grund av Facebook, inspirationen och skolan. Men jag lovar er att jag gör så gott jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0