Kommentera inte anonymt...



Igår bevisades det verkligen att anonyma kommentarer inte behöver vara så anonyma som författaren vill.
När jag får anonyma kommentarer som jag inte uppfattar som schyssta, till exempel "Vad mullig du är (:", eller "Gud vad du verkar knäpp och dum" så kollar jag vart i Sverige den kommer från och jag jämför även med tidigare kommentarers IP-adress.
Jag tycker att man ska stå för sina åsikter, och om man inte kan skriva under med sitt namn och kontaktinformation så att den personen som har skrivit det man kommenterar kan ta kontakt och få försvara sig, så kallar inte jag det att stå för sina åsikter. Det är bara löjligt och fegt. Om man inte kan stå för vad man tycker, så kan man lika gärna hålla det för sig själv.
För allvarligt talat - era åsikter tas inte seriöst när ni inte kan stå för dem.
Och allt skeptiskt som trillar in här, som alltså inte är beröm eller en schysst kommentar, ser jag som negativ kritik!


Kommentarer
Postat av: Jenny Ander

skit i dom töntiga anonyma människorna ;O

håller med det du skriver om!

och dom är bara avundsjuka för du är hur fin & snäll som helst, och du skriver grymt bra :)

2008-12-17 @ 14:11:31
Postat av: felicia

jag tycker du är riktigt söt, och sånna idioter som kommenterar anonymt om hur man ser ut. Liksom elaka saker, dont give a shit about those.

Dom är dumma i huvudet. Ville bara säga det. :)

2008-12-30 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0