oh, my bed!

Nu är Luciasakerna nästan över, det är ytterligare två (fattar ni? Två, det är liksom ingenting) i nästa vecka och sedan är det slut. Idag har varit ganska påfrestande, vi har bara sjungit på äldreboende. Visst är det fantastiskt att få sjunga för de äldre och göra dem glada. Men det känns som att alla typ ser dem som helt... jag vet inte, men jag menar - alla uppskattar faktiskt inte luciauppträdande, och det känns som att alla tror att detta är deras höjdpunkt i livet. Men jag vet inte om jag tror det.

Om 50 minuter ska vi åka in till stan, jag och familjen samt Fredriks flickvän och Ludwig. Vi ska gå på Laserdome, jätteroligt! Michael,  min mammas man, fyller år idag, så det är därför. När vi är klara ska vi äta på vårt favorti-kines-ställe, Lai Wa, som ligger på en tvärgata till Avenyn.

Ledsen att jag inte har så mycket intressant att berätta, men jag 1. är helt slut 2. har ett ganska så händelsefattigt liv just nu.
Förresten har ni sett bloggdesignen jag fixade åt Emma igår?
Nu måste jag byta om!

Kommentarer
Postat av: linnea

Du har fått en nominering, kolla min blogg :)

2008-12-13 @ 15:46:08
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0