Mina bloggmål

Dagens Photoshoptips
Jag vill ta upp denna följetong igen. Har dock noll inspiration - har ingen aning om vad ni vill att jag ska tipsa er om. Så om ni vill vara snälla mot mig får ni gärna lämna en kommentar om vad ni skulle vilja lära er!

Vara mer aktiv
På senaste har det blivit mycket bloggande för bloggandets skull. Jag vill inte att det ska vara så. Utan jag vill få upp mitt bloggande till den nivå det låg på förra året!

Fylla ut mina kategorier mer!
Big time utropstecken där! Videobloggar har jag ju lagt av med helt, kändiskul lika så. Och även mode är det dåligt med. Jag vill att min blogg ska vara en allsidig blogg, och jag vill gärna hålla på med allt sådant igen - problemet är dock att man känner att man inte får så mycket respons som man fick på devote för dessa två kategorier. Men jag ska börja med det ändå, för jag tycker trots allt att det är väldigt roligt.

Göra designer
Så småningom kommer jag att börja göra designer igen, men faktiskt så blir det betaldesigner i fortsättningen. Jag har tyvärr inte den möjligheten att lägga ner så mycket tid som jag har gjort på att göra designer till bloggare runtom i Sverige, utan att få någon ersättning för det. Det är superkul att göra, men samtidigt så blir det ett slags inskräkning i mitt privatliv. Bloggen tar upp tillräckligt mycket tid (tid som jag vill ge och tid som faktiskt inte är oavlönad), och jag har helt enkelt inte den tiden att lägga utan att få pengar i gengäld.

Använda min bok mer
Det är så väldigt många gånger under dagarna som jag kommer på att "det här kan jag skriva om i bloggen". Efter 10 minuter är det bortglömt. Därmed försvinner en hel del bra tankar, som jag tror att många uppskattar att få ta del av. Så numera ska boken användas mer!

Tävlingar
I samband med att jag börjar göra designer igen tror jag även att jag ska börja lotta ut designer. Jag vet faktiskt att efterfrågan finns - många tycker att jag gör fina designer. Och därmed borde jag faktiskt stilla er hunger. Haha.
Trackback
RSS 2.0