En underbar helg...

... med Linnéa! Och hon har även frågat mig några frågor angående bilden jag la upp till detta inlägg.
Numera är det ju inte speciellt många som läser min blogg, så jag kan lika gärna svara på det! Linnéas frågor löd:
Vem är han? Din kille? Haha, Linnéa du är sötast. Nej, verkligen inte. Det där var en kille jag träffade på BLVD, du om någon borde veta!
Hur gammal? 20 år.
Var bor han? Askim.
Tog du hans nummer? Nej, han tog mitt, och envisades med att ringa mig innan jag lämnat BLVD.
Kommer ni bli ihop? Det där med förhållanden har jag lagt på hyllan på obestämd tid.
Vad gjorde ni? Dansade, drack drinkar, pratade...
Kommer ni ses igen? Om han går till BLVD, så kanske vi ses igen, jag vet inte!




Jag innan utgången i lördags. Linnéa jag vill ha mer bilder!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Grrr! Du är lika söt som du ä grym!

2009-03-18 @ 15:48:54
Postat av: FINA

var hittade du gossip girl episode 18? jag kan inte hitta det :(

2009-03-18 @ 18:46:56
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Anna Mårdis

Haha, hej Sanna kul det var att se dig i lördags. Hade ni kul? :) puss och kram ,

2009-03-19 @ 21:57:56
Postat av: ♥Jussi♥

Vad söt! :)

2009-03-21 @ 09:23:58
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Kolla in desserten jag gjorde i kallkök idag på min blogg (: Kommentera gärna vad ni tycker, Tack!

2009-03-23 @ 18:01:53
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0