You are my melody

Åh, jag får ångest av det fina vädret. Jag vill ju sitta inne och göra ingenting, inte vara ute på grund av att det är så bra väder. Nu har solen tittat fram igen, och jag som hade hoppats på en molnig dag så att jag skulle ha en anledning att spendera ett par (läs sjukt många) timmar framför min dator med Photoshop, lite bilder m.m.

Jag har i vilket fall installera Linnéas design nu. Hoppas att hon börjar blogga lite oftare nu, jag är ju stammis på hennes blogg - love it!
Jag känner mig lite smått rastlös, vill dra igång något projekt. Städa går ju inte - för det är redan städat numera på mitt rum. Men tvätta hann jag aldrig med igår, och heller inte så mycket av njuta-punkten, så jag kanske ska göra det nu?



Dagens Spotify-playlist; söker på Britney Spears och lyssnar på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0