Livscykelanalysen i mitt huvud

Så sitter jag på lektion. Once again. Håller på med presentationen till vår livscyjkelanalys, och seriöst - den blir riktigt high. I must say. (Vad är det med mig och engelska idag?)
Jag har inte så mycket för mig. Jag borde springa till svenskan. Men jag har lite ångest, för vi hade läxa, och jag har en tendens att förtränga läxor för tillfället. 

Jag ska på en föreläsning idag, med en man som heter Kjell Enhager. Från början är han en vän till min familj, men han är även sort of a livscoach/mental coach. Och det ska bli väldigt intressant. Han har tidigare lärt mig en hel del i samband med föreläsningar som den här.



Kjell in action, so to speak.

Mycket mer än så händer inte idag - utan det är praktiskt prov i massage nu om en timma ungefär, och sedan är det hem en snabbis och sedan föreläsning. Kvällen ska vigas åt att plugga ergonomi (läran om hur arbetsredskap och arbetsmiljö påverkar människan - Wikipedia)
Men jag hinner antagligen klämma in ett par inlägg där någonstans.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vickans pappa juve ;)

2009-04-27 @ 22:30:49
URL: http://corri.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha! haha nu såg ja hela inlägget. Du kan gärna ta bort dessa kommentarer ;)

2009-04-27 @ 22:32:25
URL: http://corri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0