Hejda New York

Sitter har i lobbyn, sann internetnord som jag ar.
Klockan ar tio over tio har, om 24 timmar, eller nej inte om 24 timmar, om 18 timmar landar jag i Sverige. Hem, ljuva hem. Det ska bli skont.
Och imorgon, sondag ska jag pa luciarepetition. Det ska bli kul att traffa alla igen. Och jag vill ju inte att Maria ska vara arg pa mig, sa jag far pallra mig dit.
Nej, nu maste jag upp pa rummet och forsoka fa ner det jag kopte igar, och 6 stycken I ♥ NY trojor. Jag tyckte det var viktigt att kopa ytterligare 6 stycken. Haha.
Efter att vi har checkat ut fran hotellet ska vi ut pa lite sightseeing, och ata i stan. Sedan aker vi till flygplatsen, och jag tror, har for mig att planet gar halv sex amerikansk tid. Sedan mellanlandar vi i Kopenhamn, och dar ska vi vara i 2 timmar. Det ar skont att det inte ar sa lange.
Sa nu ar det sista gangen ni hor av mig harifran. For denna gang alltsa. Jag ska ju flytta hit, vet ni. Haha.
Men puss pa er, allihopa. Det har varit ett sant noje att fa resa till New York, och att ni har last om det har varit helt fantastiskt. Okej, det ar ju inte rekordhoga lasarsiffror, men det ar alltid nagot, och jag har fatt massor med kommentarer, om man raknar ihop det. Sa jag ar jattenojd. Tack allihopa!
Trackback
RSS 2.0