Sista julklapparna

Imorgon ska jag träffa världens bästa Anna - min bästa vän! Det ska bli mysigt, för vi har inte sett sedan... längesedan!
Det är mer än en månad sedan... Nej, men vi måste ha setts sen dess. Har vi inte?

Jaja, hur som helst - jag ska träffa henne imorgon och vi ska fika och handla de sista julklapparna, vilket betyder julklappar till morfar, mormor och farfar. Jag är så himla fattig. Usch. Jag vill inte vara det.
Ge mig pengar! Och min rate för reklamintäkterna har gått upp, så det måste lugnas ner. Men jag är på god väg till en femhundring igen, vilket jag behöver väldigt mycket.
Jaja, sluta prata om pengar Sanna - det gör dig deprimerad.

Ja, men jag längtar jättemycket efter Anna i alla fall, och jag hoppas att det blir en toppendag imorgon. Eller vaddå hoppas? Jag vet att det kommer bli det. Skolan är ju slut dessutom. Fast som jag sa förut så älskar ju jag skolan...

Nu måste jag fortsätta med alla bloggdesigner!

Kommentarer
Postat av: anna

:) <3

2008-12-18 @ 22:37:08
Postat av: anna

imorgon kommer det att bli massa mys! :D

2008-12-18 @ 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0