I lost my biggest fan last night

Igårkväll förlorade jag min främsta bloggläsare - Leon.
Så det här är ett litet inlägg dedikerat till honom för att jag ska fjäska honom tillbaka till min blogg.



En trevlig liten bild, så att ni alla får se vem jag pratar om.

Nu är det så att jag måste tänka igenom alla inlägg jag skriver här. För Leon uppskattar inte ritkigt när jag skriver om mina skönhetstips/sminktips, men inte hur man sminkar sig. För det kan han inte. Han tyckte det var för avancerat helt enkelt.
Ja, och just det - Markus du har lovat att klicka på min reklam, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Leon

Nu fick du precis tillbaka din mesta läsare kan jag medela. Måste nog faktiskt medge att jag förmodligen inte klarat av att inte läsa bloggen även om du inte gett mig detta inlägg, eftersom den har blivit mitt heroin & ett missbruk är aldrig lätt att göra sig av med. & jag måste påstå att jag är din mest trogna läsare.

2008-12-06 @ 18:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0