En ny design

Jag känner verkligen för en ny design här på bloggen. Har tröttnat big time på det tråkiga blåa och gråa. Trist, det är ordet. Jag vill ha lite mer flickigt med rosa. Fast en lite gammalrosa tror jag i så fall. Men jag ska tänka över det. Just nu är det ju nämligen väldigt mycket att göra - läxor och allt sådant.
Men jag ska i alla fall ha en ny design innan året är slut!

Ni får gärna ge mig förslag på hur min design kan se ut. Okej, jag förväntar mig inga tips (ni har blivit riktigt dåliga på att kommentera, förstår ni inte att ni gör min dag?) Men det är ändå kul att höra lite!
Nu ska jag fortsätta med tre andra designer som jag håller på med, och även installera Emilias design!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag tycker du ska använda färgen gammalrosa, men med en vintrig stil. Lite frostat och rosetter.

Ha en bra kväll!

2008-12-06 @ 17:07:59
Postat av: sarah

och min :D

du är snäll du <3 !

iaf, tycker att du ska ha typ massa härliga, färglada bilder i headrern (?) haha och så :D så att man typ blir glad att av titta in här, eller det är ju kul att läsa nu men aaaa du kanske fattar HAHAHAHA, det här blev långt ;O HAHA

2008-12-06 @ 19:34:27
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0