Pluggeliplugg

Idag står plugg (Oh My God, har inte pluggat på 3,5 år typ.. Känns weird!) inom PHP med Desperate Housewives i bakgrunden (har snart tittat om hela serien, hihi ) på schemat, lite bloggdesigner, städning och så vidare, senare tre timmars jobb, och därefter lär jag vara slut. Men jag klämmer givetvis in lite bloggdesigner också, kämpar just nu med fyra stycken samtidigt, vilket å ena sidan känns bra, men försöker att avsluta saker och ting var för sig för att det ska bli så effektivt som möjligt, annars hoppar man ju bara fram och tillbaka.

Igår var en bra dag, men ack vad trött jag var. Att vara tillbaka i skolbänken är verkligen annorlunda! Efter skolan åkte jag hem, fixade med Alexandras design, la mig i ett varmt bad och gjorde sedan varm choklad (mjölk, kakao & stevia - perfekt! ) till öppningen av Champions League där vi självklart valde att se Real mot Galatasaray och givetvis vann vårt lag, med 6-1 - HALA MADRID! Jag somnade som en stock därefter, och nu ska jag alltså ta mig an det ovan. ↑

Vad hittar ni på idag?




Lite mysig höstinspiration från we heart it

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad är det du läser i skolan då? :)

Svar: Jag läser till Webbutvecklare, så det är programmering, Visuell kommunikation, UX Design osv :)
sannas rum

2013-09-18 @ 11:42:05
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: lillsannas.org

Det som står på min agenda idag är städning, renbädda sängen och försöka bli frisk.
Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag och tack återigen för att du tog dig an och fixade en design åt mig. Hur gulligt som helst! ♥ Kram

2013-09-18 @ 11:52:52
URL: http://lillsannas.org
Postat av: lillsannas.org

Tänkte höra om du skulle kunna hjälpa mig med en sak senare om du har tid? :) Kram ♥

Svar: Jag tror tyvärr inte att jag har tid idag på grund av skolan, men vad är det du vill ha hjälp med?
sannas rum

2013-09-18 @ 14:03:43
URL: http://lillsannas.org
Postat av: Melissa

Haha jag är precis likadan xD Har alltid DH i bakgrunden så fort datorn är på. Man kan ju kolla om flera gånger också :D

2013-09-18 @ 18:57:35
Postat av: lillsannas.org

Ångrade mig, kom på att det inte hade passat in om jag stoppat en 'link within' under varje inlägg. :)

Svar: Okej :)
sannas rum

2013-09-19 @ 06:35:59
URL: http://lillsannas.org
Postat av: Emma

Så fina bilder, det är just sådana som åtminstone får mig att längta till hösten! :D

Svar: Mig med, jag älskar visserligen hösten oavsett (mest på grund av att jag gillar att gosa ner mig bland filtar, kuddar och tekoppar, haha) så för mig är detta bara en liten bonus med underbara bilder ;D
sannas rum

2013-09-21 @ 12:39:20
URL: http://momentsofjoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0