Elle Interiör



Inredningsinspiration från weheartit


En tidning som jag verkligen avgudar är ELLE Interiör. Som ni säkert vet jobbade jag under en kort tid som telefonförsäljare och då var det just tidningsprenumerationer som jag sålde. Det var för andra tidningar dock; Hus & Hem och deras undertidningar (Hus & Hem Trädgård, Hus & Hem Retro m.fl). Jag la till mig själv för en tidningsprenumeration för Hus & Hem, och jag gillar den tidningen mycket, men skulle vilja ha någon mer, lite mer classy tidning att få hem i brevinkastet då och då. Då känns ELLE Interiör som det rätta för mig. 
 
Jag är ganska inne i inredningsfasen, och lär vara det resten av mitt liv tror jag. Kanske inte när man börjar närma sig pensionärsålder, men vem vet? De kommande 4O åren lär i alla fall innehålla en del inredning för min del. Som ni säkert märkt i bloggen lägger jag gärna upp kollage och inspiration - att trivas hemma är ju verkligen det viktigaste som finns. Att komma hem och känna lycka över sitt hem. Jag längtar verkligen tills vi flyttar till något större, när vi väl flyttar till hus kommer jag vara överlycklig! Alla dessa ytor och möjligheter kommer göra mig euforisk. Just nu har vi ju en tvåa på 63kvm, den är jättefin, men det finns ju en hel del som jag önskat att vi kunde göra som man inte precis får göra i en hyresrätt. Eller så finns det ingen mening i att investera tusentals kronor. 
 
Har ni någon inredningstidning som ni kan rekommendera?
Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0