Effektivt & smidigt



iPad-inspo från weheartit


Jag har länge tjatat om en iPad, jag vill så gärna ha en. Nu när det är dags för mig att starta mitt företag, så att jag kan åta mig större uppdrag, så känns det som att jag verkligen och faktiskt behöver en iPad så att jag smidigt  kan visa framtida kunder hur jag tänker mig och så vidare. Att släpa omkring på en dator för olika möten känns både otympligt, och datorn i sig kan komma till skada. Därför tycker jag att en iPad skulle passa mig, och nu känns det som att jag inte kan ge mig själv några bortförklaringar längre; såklart jag ska köpa en iPad!
 
När vi ändå pratar om teknik så har jag surfat omkring på Teknikmagasinets hemsida - www.teknikmagasinet.se. Minns när jag var liten och den där katalogen de hade var en dröm. Man ville ha allt, haha. Prylgalen som jag var och nog fortfarande är (att sitta och titta på saker som jag vill ha kan jag spendera timmar med!) ringade jag in halva katalogen. Det var allt från disco- och lavalampor (minns att jag så gärna ville ha en sådan när jag var liten men aldrig fick någon) till locktänger, allt från mobiltelefoner till sådana där elstötsspel. Allt helt enkelt. Och jag blir lite likadan nu. 
 
Jag har i alla fall siktat in mig på en ritplatta också. En sådan kan vara rolig att ha, och jag vill verkligen bli bättre på att rita. Att kunna göra egna penslar, kanske till och med egna typsnitt? Och nu när jag tänker på egna typsnitt så inser jag att jag borde ta en lektion i kalligrafi.. Ja, mina tankar kan allt skena iväg. Men det hade varit så kul att kunna göra egna prints och liknande. Det känns som att det är en sådan sak som bör finnas med i mitt företag! Jag vill att allt ska vara hemmagjort hos Sannas Rum.
 
Summa summarum - alla kan hitta något hos Teknikmagasinet.
Finns det något du önskar dig därifrån?
Detta är ett sponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag önskar mig hörlurar som finns dä ;) Hahah

Svar: Ja, men visst är det en spännande butik? ;P haha, som jag skrev så har jag alltid haft en liten förkärlek till dem, de har såååå mycket grejer! ;P
sannas rum

2013-09-04 @ 11:03:07
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag har väl aldrig känt att jag behövt en Ipad i och med att jag har en iphone. Känns som lite slöseri med pengar då jag ändå kan göra näst intill samma på telefonen som på en surfplatta. Men har man ett jobb som kan bli förenklat med en sådan kan jag absolut tänka mig att skaffa en i framtiden! Så jag förstår din situation :) Kram

Svar: Ja precis, jag vill ju kunna åka på möten och bara ta med mig iPaden och visa mina idéer och förslag. Nu måste jag ta med mig hela datorn, och när jag inte hittat någon bra datorväska än så blir det himla klumpigt /:
sannas rum

2013-09-04 @ 11:34:34
URL: http://blossom.blogg.se
Postat av: Amanda

Åh, skulle också vilja ha en Ipad :D

2013-09-04 @ 11:46:59
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Charlotte

ååh! Jag vill också ha en Ipad :)

2013-09-04 @ 20:23:51
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: Melissa

Jag hade en ritplatta som jag köpte på Tekbnikmagasinet för 400, det funkade jättebra! Verkligen en bra investering! Rekomenderar dock att köpa en lite dyrare och bättre för min penna gick sönder efter ett tag så den höll inte så länge :/

Svar: Ja okej :) Då provar jag kanske någon lite dyrare när jag ändå ska köpa en :)
sannas rum

2013-09-08 @ 10:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0