Fire within



Två varianter av skivan Fire Within's omslag


Det blir otroligt mycket musik just nu känner jag, men det är ju en helt fantastisk höst när det kommer till skivsläpp. Och jag som är en riktigt music junkie blir givetvis väldigt glad och exalterad över detta. Så, nu till ett album som äntligen har kommit, nämligen allas vår älskade Birdy (som gjorde covers på Skinny Love med BonIver, Shelter av The xx m.fl. år 2O11) som har släppt skivan Fire Within. Jag har lyssnat igenom den och jag gillar vad jag hör, men det är inte lika magiskt som hennes debutplatta som kort och gott hetter Birdy. Detta är en mognare sångerska, kan jag känna, som har börjat hitta sitt eget sound. Det kan nog vara svårt att slå igenom som coverartist och sedan försöka göra något eget. Men jag gillar det, tror bara att jag måste lyssna in mig lite mer på Fire Within.

Lyssnar via Spotify gör du här!
Vad tycker ni om Birdys nya album?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: haha i åldern är hon liten, 5 månader :)

2013-10-03 @ 22:23:07
URL: http://Feliciaholmgren.blogg.se
Postat av: Katarina

hej jätte fin blogg du har kicka gärna in på min :)

2013-10-04 @ 10:22:56
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon är verkligen jättebra!

2013-10-06 @ 14:23:13
Postat av: Anonym

Hon är verkligen jättebra!

2013-10-06 @ 14:23:14
Postat av: Sissel

Kan jag låna denna bilden t min blogg, eller ja om jag får fixa den lite och sen lägga upp den eller nått liknande? :)
Kram, tacksam för snabbt svar<3

Svar: Ja det är ju inte mina bilder, det är bilder från google på hennes album.
sannas rum

2013-10-07 @ 14:20:31
URL: http://sissla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0